Lises hjertegleder

Hobby, interiør, foto, hytta, hjertegleder, blomster, gamle ting,
dyrene mine: Ronja -yorkshireterrier/chinese chrested power puff og Mille - nydelig skogskatt.




22.03.2015

I hekleverden


Det går i hekling her om dagen.


Jeg finner så mange fine diagram å hekle etter
på Pinterest.
-og jeg øver stadig på å "tyde" de forskjellige tegn.)
Dette er diagram til den lyseblå løperen : luftmasker og staver.


Denne gule er også veldig fin syns jeg!
.
Her og er det bare luftmasker og staver.


Den størst her et fra Familien 3/2015- jeg har bare brukt 
de innerste omg.

De små brikkene ligger diagram til i forrige innlegg/ 


Jeg har brukt ulike typer garn, Safir/Drops, Tuva/Europris, Bommulsport/Sparkkøp
og heklekrok som står anbefalt til hvert garn.

Dette skal bli gaver til noen av mine fine tantebarn. 

Ha en fin dag))
Klem Anne Lise

















1 kommentar: