Lises hjertegleder

Hobby, interiør, foto, hytta, hjertegleder, blomster, gamle ting,
dyrene mine: Ronja -yorkshireterrier/chinese chrested power puff og Mille - nydelig skogskatt.




01.01.2015

Blanke ark

Velkommen 2015.


Da jeg fant dette bilde på nettet, ble jeg sittende å tenke litt...
Et nytt år ligger foran oss, en ny begynnelse, - begynnelse på hva??

" Anything you want"??

Hva vil jeg? Hva ønsker jeg?

Svaret er ikke enkelt, og det omfavner mye og mange.


- men her er mitt svar : Tro, håp og kjærlighet.

Året kommer nok med både sorger og gleder, men ved å finne styrke i tro og håp, og la 
kjærligheten ha en stor plass i hjerte - tror jeg året blir flott !!

Alle gode ønsker til alle følgere og ellers dere andre som er innom bloggen min.

Klem Anne Lise


3 kommentarer:

  1. Godt nytt år, til deg og dine!

    :-)

    MinsteBror-Klem

    SvarSlett
  2. Godt nytt år til deg også ;o)

    SvarSlett
  3. Viktige ord!
    Kva fyller vi livet med?

    Godt år til deg og dine! :-)

    SvarSlett