Lises hjertegleder

Hobby, interiør, foto, hytta, hjertegleder, blomster, gamle ting,
dyrene mine: Ronja -yorkshireterrier/chinese chrested power puff og Mille - nydelig skogskatt.




11.09.2014

Myke pulsvarmere .


Jeg har akkurat strikket ferdig et par nye pulsvarmere .
Brukte mønster fra oppskrift på sokker som jeg fikk av min
svigerinne for lenge siden.(oppskrift på linken under)

Har brukt en tråd baby merino + en tråd alpaca ,Drops, og blandet disse to.
Der blir så mykt og godt!!


Beklager dårlig lys på bilde, fargen er hvit.

Skal prøve meg på lue i samme - så får vi se om det blir bra ;-)

5 kommentarer:

  1. Fine pulsvarmere du har strikket! Det er så dekorativt med fletter:) Må si du har en veldig fin hund også!

    SvarSlett
  2. Kjempefine, sikkert myke og varme og gode .
    Liker godt at du deler oppskrifter! Får lyst til å prøve å lage alt sammen smiler her.
    Ha ein fin høst.
    Klem,

    SvarSlett