Lises hjertegleder

Hobby, interiør, foto, hytta, hjertegleder, blomster, gamle ting,
dyrene mine: Ronja -yorkshireterrier/chinese chrested power puff og Mille - nydelig skogskatt.




09.02.2013

Candle string /Ferm Living

Ferm Living har mye fint, bl.a denne fine lyslenken for stearinlys.
Den koster en del, så jeg har laget min egen utgave. En tur på hobbybutikken å kjøpe
inn trekuler, skinnsnor + lysholder.
Litt hjelp av min kjære til å bore hull til lys- og HER ser du resultatet!!
Jeg er mega- fornøyd!!
Klem Anne Lise







3 kommentarer:

  1. Lekker ble den og sikkert like så bra som ferdigkjøpt hvis ikke bedre:)

    SvarSlett
  2. Selvgjort er velgjort, heter det og dette ble kjempefint! kan til og med brukes som adventsstake! Flott å kunne forme den slik en vil! Så flink!
    -Margit-

    SvarSlett