Lises hjertegleder

Hobby, interiør, foto, hytta, hjertegleder, blomster, gamle ting,
dyrene mine: Ronja -yorkshireterrier/chinese chrested power puff og Mille - nydelig skogskatt.




16.08.2012

" Marius-dilla":)


Som veldig mange andre, er også jeg veldig
glad i Marius-mønster.

Disse fine håndklærne kjøpte jeg på
Prinsess.


Koppene fant jeg hos Til Bords.

Skal kose meg med godt i koppen
nå, og nytt strikkeprosjekt:)
-skal vise etterhvert!!
(Hvis du lurer, se HER)

Gleder meg.

Ha en fin kveld.

Klem





3 kommentarer:

  1. På Princess, det har jeg jammen ikke fått med meg - godt tips!

    SvarSlett
  2. Mye fint du lager.:)) Kunne godt tenkt meg å strikke en marius genser også jeg da.:) Men vi får se, hva det blir til..med skappel genseren først..en ting av gangen..:) kanskje det ikke blir noe.:) fine farger du har valgt på din.:)

    En god søndag til deg.:)

    SvarSlett