Lises hjertegleder

Hobby, interiør, foto, hytta, hjertegleder, blomster, gamle ting,
dyrene mine: Ronja -yorkshireterrier/chinese chrested power puff og Mille - nydelig skogskatt.




17.08.2012

Lilla favoritter :)

Maia med sin
Fabelaktige blogg
utfordrer oss til å vise favorittfargen vår.
Etter en heller regntung sommer, syns jeg det blir kos med mørkere
kvelder og stearinlys og god te.
Jeg er virkelig glad i de lilla koppene min fra GG.

Dette er nok favorittfargen min nå.
Deilig myk jakke fra Moods of Norway
i denne flotte fargen,
og matchende bukser fra Bik-Bok
*love it*

kan du lese litt om lilla,
f.eks at lilla blomster betyr:
"jeg ønsker deg lykke og hell i livet"

Har du lyst til å vise din favorittfarge?

Klem
Ps. husk min







5 kommentarer:

  1. Herlig farge!!
    Ønsker deg en fin helg.
    Klem

    SvarSlett
  2. Så deilig lillafarge du viser :) LIKER LIKER!

    Håper du har hatt en fin helg, for det har vi :)
    klem

    SvarSlett
  3. Lilla er så flott!! Og green gate serviset er bare så fint... liker alt derfra ;)

    SvarSlett
  4. Fin farge, lilla og rosa er nok min farge nå fortiden også.. herlige farger!

    Bli gjerne med på min giveaway også, så skal jeg ta en titt på din og! ;)

    Klem

    SvarSlett
  5. Lilla er min favoritt også :) Ble med på utfordringen i dag jeg :)

    SvarSlett