Lises hjertegleder

Hobby, interiør, foto, hytta, hjertegleder, blomster, gamle ting,
dyrene mine: Ronja -yorkshireterrier/chinese chrested power puff og Mille - nydelig skogskatt.




18.08.2012

Inspirasjonsloftet



Da har jeg tatt et steg videre med drømmen min...
Jeg har opprettet en egen fb side for det som 
gleder mitt hjerte <3
Finner du noe her du liker, ta gjerne kontakt:)


Her viser jeg forskjellige ting jeg lager,
bilder jeg har tatt, og gode ord til glede.
 oppmuntring og ettertanke.
Min livssituasjon er slik at jeg er mye
hjemme og har "god tid"
Da er jeg glad for at jeg alltid har likt å
lage ting sjøl.
"Problemet"
er bare at jeg produserer altfor mye....
mer enn jeg kan bruke,
så hvis noen kan tenke seg et el. annet
selger jeg gjerne.

Kontakt meg på mail eller 


Klem














1 kommentar: