Lises hjertegleder

Hobby, interiør, foto, hytta, hjertegleder, blomster, gamle ting,
dyrene mine: Ronja -yorkshireterrier/chinese chrested power puff og Mille - nydelig skogskatt.




09.05.2012

Mitt første Amanda-prosjekt.

Ikke alle får den beste starten på livet, noe mange har opplevd,
og kommer til å oppleve.
Da er det fint at vi som har lyst, kan hjelpe de nye små, med 
varme tepper, sokker, luer, gjennom.Amanda-prosjektet

Her er mitt første bidrag,- og det skal bli flere.
Har just lært meg å strikke Daisy og syns det passet fint
til mitt første Amanda teppe:)
Garnet er Merino fra Drops, og må være det mykeste som 
finnes:) jeg har blitt helt betatt - for øvrig av hele Drops sortiment.
Har litt å holde på med nå fremover:)))

*garn-gleder*

Ønsker dere en fin dag.
Klem





6 kommentarer:

  1. Så flott teppe! Og artig mønster på heklingen:)Je kom ikke inn på linken til "Amanda prosjektet"...

    SvarSlett
  2. Flott prosjekt. Har ei venninne som gjør det samme. Nydelig teppe :)

    SvarSlett
  3. Så nydelig teppe! Daisy-teknikker er kjempe fin!
    Klem

    SvarSlett
  4. Så fint og mykt det ser ut! Virkelig et nyttig og flott tiltak å være med på! -Margit-

    SvarSlett
  5. Den blev fin! har köpt baby merino för första gången och blev besviken på kvalitén, det delar sig gärna och det blir inte snyggt att repa.

    SvarSlett
  6. Så flott arbeid! Ser herlig mykt ut. Et flott bidrag :)

    SvarSlett