Lises hjertegleder

Hobby, interiør, foto, hytta, hjertegleder, blomster, gamle ting,
dyrene mine: Ronja -yorkshireterrier/chinese chrested power puff og Mille - nydelig skogskatt.




06.05.2012

Mamma for 2. gang (14 år siden i dag)

I dag er det 14 år siden jeg for andre gang ble mamma.
*LYKKE*
-og det på selveste bursdagen til pappaen-
DOBBEL-LYKKE
Her står pappa med den skjønne lille Emanuel,  på 3 mnd, 
utenfor Holt Childrens/Seoul/Sør-Korea, og venter på
at taxien skal komme og frakte dem til flyplassen.
Etter ei lang flyreise og 20 timer med gråt,endelig hjemme 
i fanget på en veldig stolt storebror:)


-og mamma-lykke på
HØYT
nivå..<3
-til verdens 2 beste "mørkøyde skatter"

Søndagshilsen fra








2 kommentarer:

  1. Tiden flyr ;o) Gratulere med dagen, og dagen! Ha ei fin uke

    SvarSlett
  2. Kjære deg - gratulerer til deg, og til både pappa og sønn! Så herlig - og herlige bilder, som sikkert gir deg mange gode minner :) Tenker mye på deg, jeg. Vært fraværende i det siste jeg, men har trengt å ta litt pause...men nå er jeg vel noenlunde tilbake. Håper dagene dine er fylt av gode ting...Mange klemmer fra meg!

    SvarSlett