Lises hjertegleder

Hobby, interiør, foto, hytta, hjertegleder, blomster, gamle ting,
dyrene mine: Ronja -yorkshireterrier/chinese chrested power puff og Mille - nydelig skogskatt.




03.04.2012

Påske hilsen:) Mandagstema.

Jeg ønsker å sende en påskehilsen til alle dere
mine bloggvenner :)
Ønsker at dagene må bli fylt med glede, og tid til å skape
gode minner.
Ta vare på hverandre , være positive og vennlige ,
kanskje tenke litt ekstra på dem som er ensomme og alene.

ser du mange fine påskebilder.
Jeg skal være litt på hytta sammen med
mine kjære , og jeg gleder meg kjempe:))

Påske klem
fra 
Anne Lise.






12 kommentarer:

  1. Godt og fint skrevet :) Håper du får en flott og koselig påske.
    God påske!

    SvarSlett
  2. GOD PÅSKE!!
    Kos dere på hytta:)
    Her blir vi hjemme og har bypåske ♥

    SvarSlett
  3. Så koseleg ei helsing!

    God Påske til deg og dine!!

    SvarSlett
  4. Ønsker deg også en kjempe fin påske!

    SvarSlett
  5. Det var fine ord:) Ønsker deg en riktig god påske!

    SvarSlett
  6. Koselige påskebilder og fine ord :)
    Så flotte sitteunderlag du har lagd under her med, fine farger :)

    Kjempefin påske ønskes deg og dine, god tur på hytta
    Klem Mette :))

    SvarSlett
  7. Det godteriet så veldig fristende ut...Prøver å holde meg ganske konsekvent til bare mørk sjokolade for sunnhetens skyld, men det betyr ikke at jeg aldri blir fristet av den lyse =) Takk for titten her, ønsker deg noen nydelige fridager!

    SvarSlett
  8. Så herlige påskebilder og koselig skrevet ♥
    Øsnker deg fortsatt fine påskedager:)

    SvarSlett
  9. Jeg håper du har gode dager, kjære deg. Ønsker deg en fortsatt god påske! Mange klemmer herfra :)

    SvarSlett
  10. Jätte söta kaniner!
    Glad Påsk önskar Karla.

    SvarSlett