Lises hjertegleder

Hobby, interiør, foto, hytta, hjertegleder, blomster, gamle ting,
dyrene mine: Ronja -yorkshireterrier/chinese chrested power puff og Mille - nydelig skogskatt.




20.02.2012

Mandagstema - sirkler.

er dagens mandagstema hos Helene.
Et dykk i bildearkivet, og jeg fant en gammel skatt som mitt bidrag.
Jeg har fått dette lille fatet av min svigermor, som har fått det fra sin mor.

Dette har jeg kjøpt på et bruktmarked.
Hjemme hos mine foreldre har de det store fatet,
så helt fra barndommen har jeg syns disse har vært fine.

er flere sirkler.
Ha en fin ny uke:)
Klem



12 kommentarer:

  1. Kronprinsesse Märtha, gjør meg nostalgisk.
    Min farmor hadde et slikt.
    Hvor det er nu? Ingen anelse.
    God mandag.

    SvarSlett
  2. Kjempefint bilde av Kronprinsesse Märtha! Ønsker deg en kjempefin mandag, og ei kjempefin uke!:)

    SvarSlett
  3. Fina fat med Svensk anknytning;-)
    Ha en bra dag;-)

    SvarSlett
  4. Der var det barndomsminner ja. :-) Mine besteforeldre hadde disse framme hele livet. :-)
    Takk for minnet.
    Ha en fin dag.

    SvarSlett
  5. Så fina fat! Jag trodde först att det var runda ramar!

    SvarSlett
  6. Å, disse fatene finnes også i min familie! Fine gjenstander å ta vare på.

    SvarSlett
  7. Hvor er det fine fade du har der.. Kan godt forstå du er glad for dem. :-)

    SvarSlett
  8. Slike ting må en ta vare på! Flott til agens tema! -Margit-

    SvarSlett
  9. Et slikt hadde min mormor også, koselig :)
    Takk for at du deltar på min Give away.
    Ønsker der en god mandagskveld

    SvarSlett
  10. Hvor fint et valg til emnet! Smukt!

    :-) Dorthe

    SvarSlett
  11. Så nydelig med slike gamle perler! :) De er like vakre nå, som da. Fine minner å ivareta.
    Så må jeg nok en gang bare fortelle deg hvor mye det betyr alt det du skriver inne hos meg..Du rører meg til tårer. Takk. Ønsker deg en nydelig, nydelig onsdag! klem fra meg

    SvarSlett