Lises hjertegleder

Hobby, interiør, foto, hytta, hjertegleder, blomster, gamle ting,
dyrene mine: Ronja -yorkshireterrier/chinese chrested power puff og Mille - nydelig skogskatt.




29.01.2012

Til en jeg er glad i ♥

har en utfordring, der du skal vise noe du har laget til en
du er glad i.
Jeg har heklet en spisebrikke formet som et hjerte etter oppskrift fra
Drops Design.

♥En fin gave til mamma eller en annen som betyr mye for meg :)♥
kan du delta, eller se andre flotte ting
som er laget med hjerte.
Klem

4 kommentarer:

  1. Utrolig søtt og fint!!

    ha en fin uke
    Klem fra meg :-)

    SvarSlett
  2. Så flott, nydelig var det. Flott arrangert:O) Ha en fin mandag, klem

    SvarSlett
  3. Den var kjempe søt :-)

    Takk for bidraget ditt til utfordringen.

    -pinnekroken-

    SvarSlett
  4. Kjempeflott gave, og så passet den så fint med det du har dekket opp! Nå fikk jeg lyst å kose meg med en kopp te selv :)

    SvarSlett