Lises hjertegleder

Hobby, interiør, foto, hytta, hjertegleder, blomster, gamle ting,
dyrene mine: Ronja -yorkshireterrier/chinese chrested power puff og Mille - nydelig skogskatt.




15.01.2012

Ny sofa og puter :)

Vi trengte (les:jeg hadde lyst...) å bytte ut to skinnstoler med en sofa .
Turen gikk til Ikea, og der fant jeg denne som heter :Tidafors.
Kjempego`å sitte i, nydelig farge-gråbrun, rett å slett storfornøyd jeg :)))
Et par nye puter ble det også, passa veldig fint i sofaen.


Glassvasen er fylt med div stein fra turer i Danmark,
syns det er koselig med te-lys i den, og tenke på de små
barnehender som plukket disse til mamma ♥

Nyt søndagen
Klem
♥♥♥
PS: husk min
Jubileums-giveaway.
kan du delta.



3 kommentarer:

  1. Så fint det vart :-)

    Fortsatt god søndag!

    SvarSlett
  2. God morgen :)
    Så fint det ble, lekker sofa og puter å så så den kjempegod ut :)
    Kunne godt tenkt meg ny sofa her med, men blir ikke prioritert enda :))

    Ønsker deg en fin dag
    Klem Mette :))

    SvarSlett
  3. Flott sofa! Vi er også på jakt, byen er full av butikker, allikevel finner vi ikkje noe vi alle liker, og flere har tipset at IKEA har fine sofaer fortida, men da må vi på heisatur litt lenger sør..Kommer ikkje hit på enda et par år. Men kan hende vi flyr og titter.. Ha ei fin uke ;-)Klem

    SvarSlett