Lises hjertegleder

Hobby, interiør, foto, hytta, hjertegleder, blomster, gamle ting,
dyrene mine: Ronja -yorkshireterrier/chinese chrested power puff og Mille - nydelig skogskatt.




18.12.2011

Den blå timen.....♥

I går var jeg en tur hos familie på "landet"
På veien oppover var det nydelig kaldt vintervær.


Det var nydelig blå farger i landskapet. Så fiiiint å se på,-
her hjemme har det vært regn,sludd, masse vind , alt annet enn jule-vær !

Men været ødelegger ikke julestemninga.
Det har blitt endel strikka  Julekuler -
noen til meg, og noen blir gaver :)

Hos min søster laget de disse nydelige dropsene, som jeg fikk noen av.
Bringebær- og karamell smak. Nam nam....

Niesa mi frista med super deilige cupcakes :))

Førjulsgave til meg, fra min snille søster- hekla og tova grytekluter .


Ha en fin 4. advent-søndag.
Klem





2 kommentarer:

  1. Så koselig å få julestemning av det første bildet ditt;-) Det var en skikkelig blå time! Klem

    SvarSlett
  2. For noen nyyydelige bilder!!! Fikk også veldig julestemning av de "blå" vinterbildene. Så fine de strikka julekulene var :) Du lager bare sååå mye fint:)
    Og det var kjempekoselig at du stakk innom på runden din<3<3
    Ha en strålende dag, og kos deg masse:)
    Stor klem

    SvarSlett