Lises hjertegleder

Hobby, interiør, foto, hytta, hjertegleder, blomster, gamle ting,
dyrene mine: Ronja -yorkshireterrier/chinese chrested power puff og Mille - nydelig skogskatt.




16.10.2011

Vinnerne er.....

Hei.
Jeg har hatt trekning på min give-away, og her er de som ved hjelp av Random ble trukket ut :


Vinneren av heklet sjal ble
                                                             Linda med bloggen /lindahh.

                                                    
                                                             Den som får strikket lue er
                                                          Beathe med bloggen justinpain.

                                                               Pyntet kubbelys, går til
                    
                                                     Berit med bloggen barlandobyhand.


                                                            Kort med vintagepynt, til Ruth,
                                                                  rule-gledeihverdagen.

                                                  Zink boks med såper, ble vunnet av Grethe
                                                                        gretheshobby

Gratulerer til dere som vant !
Send meg adresser på mail, såkommer din gevinst i posten :)

Må bare takke alle sammen som ville være med, jeg er overveldet for interressen !

Setter utrolig stor pris på at mine små hjertegleder kan glede dere også,


Til dere som ikke vant, kan jeg si at jeg har en ny gi-bort under planlegging, så følg med :)

Så vil jeg bare ønske velkommen til min blogg, alle dere fine følgere
-nye og gamle-
og alle hyggelige hilsener jeg får.

Jeg er ikke alltid så flink til å svare, men alt blir lest og gjemt i mitt ♥

Klem


















5 kommentarer:

  1. Heldige vinnerar :-)
    Og ordet i headeren din er SÅ godt!

    klem

    SvarSlett
  2. Gratulerer til de heldige vinnerne!!:) Gøy at du vil være med på min, det nærmer seg trekning nå:)
    Skal faktisk på Damenes aften med Finn Schjøll på onsdag og er spent på hva han har å by på!:)
    Ha en fortsatt fin søndagskveld kjære deg!
    Klem fra meg

    SvarSlett
  3. Congratulations to the lucky winners and to you, my dear, for the so lovely candy! Loved! :D

    SvarSlett