Lises hjertegleder

Hobby, interiør, foto, hytta, hjertegleder, blomster, gamle ting,
dyrene mine: Ronja -yorkshireterrier/chinese chrested power puff og Mille - nydelig skogskatt.




07.08.2011

Mille på bo-bil-tur :)

Mille slapper av i strikketøyet midt på bordet,mens vi pakker til tur.

What is happening here??????
Hun syns det var litt skummelt til å begynne med i bilen, men det gikk ikke lange tida før hun fant roen og sovna søtt i buret sitt..
-lille søta-

mat og drikke må til, for små og store,i anledning turen hadde hun
fått to nye rosa skåler , til mat og drikke :-))

- men mest spennende var maten på bordet,-))

Gamle pys er mer skeptisk nå enn i begynnelsen, mens Mille bare er nyskjerrig og leken, så det blir litt knurring og fresing , men vi håper de blir venner etter hvert....
Store Sylvi er ikke glad i bilkjøring, så hun var hjemme.
(Hun har egen "leilighet" i garasjen, som hun har det super fint i !!)

Takk for alle koselige komentarer og hilsener jeg får fra dere,
syns det er utrolig stas !!!
Velkommen til enda flere nye følgere!!

Håper virkelig mine
hjertegleder
gir noe til dere !

Ha en fin søndags kveld .

Klem



http://bloggingforbread.blogspot.com/2008/02/add-signature-to-your-blogger-post.html

5 kommentarer:

  1. Så fine puser ,ja det er vel viktig å venne dem til å være i bil, det blir jo mye lettere å ha de med seg, Marit.

    SvarSlett
  2. Lille Mille er heilt nydelig! <3 Håpe det går seg til mellom gamle og nyepusen, du skal sjå dei blir gode venna etterkvart :-))

    SvarSlett
  3. Lille Mille vet å vinne våre hjerter;-) Bloggen din er litt rar for tiden..Når jeg åpner den ligger teksten en halv meter nede på siden, så jeg har flere ganger trodd at innlegget var borte! Snodig.. Klem og prrrr;-)

    SvarSlett
  4. He he..Jeg flirer litt av Mayen,men det er jo sant.Jeg tror du må gå inn i innstillinger og gjøre et eller annet. Det er sånn at maskinen "tror" det er tekst der...
    Lillepusen er jo bare nydelig:)
    Klem:)

    SvarSlett
  5. Så gøy at dere har hatt henne med på tur:)) Men hun blir vel med på hytta etter hvert, så det er jo bare godt at hun lærer seg å være med. Diesel og Oliver kjører også stadig vekk i bil bort her på besøk til Mia:)) Hun blir veldig glad når de kommer, så får hun selskap. Nussi begynner å godta henne nå, så jeg tror de kan få det greit etter hvert. Ellers trøster hun seg med Bamse, for hun får lov til å kose seg inntil han:))
    Du må gi Mille en nuss fra meg, så snakkes vi snart:)
    Ha en flott dag, kjære søster:)
    Stor klem

    SvarSlett