Lises hjertegleder

Hobby, interiør, foto, hytta, hjertegleder, blomster, gamle ting,
dyrene mine: Ronja -yorkshireterrier/chinese chrested power puff og Mille - nydelig skogskatt.




22.07.2011

Litt fra hytta.

Forandring fryder,
og et fint hjerte på den gamle døra ble søtt.
.♥

- nye lyse lin-gardiner i stua-
.♥


-gamle kjøkkenredskap fra oldemors tid og grytekluter som både
mormor og farmor til min kjære har heklet
( de lilla/hvite er made by me:-)
.♥
-smårutete rødt er min favoritt på hytte kjøkkenet vårt-
.♥


- koselige veggord ble satt opp over dørkarmen  i stua-
.♥
- og et stort velkommen skilt i tre henger mellom kjøkken og stue -
.♥

- rekkverk under hytta og under veranda ble satt opp -
flinke mannen min
.♥.♥.♥.

Far fikk også laget ny kjøkkenbenk i ferien,skal vise den senere.
Ble såå fin!!!!

Nå gleder jeg meg til noen dager i Praha sammen med en veninne
.
Håper dere også nyter sommeren, til tross for lite sol her sør,
da har man desto større grunn til å finne på hyggelig
innekos,

Klem

Lurer på hva som har skjedd med bloggen min, må jo skrolle "ei mil" nedover på sia før innleggene vises??
Takker for hjelp om noen har tips :-)))

1 kommentar:

  1. Hei sveis!

    Utrolig sjarmerende hytte du har! Kunne flytta rett inn jeg... Godt å ha et sted der en kan hente seg inn og bare "VÆRE".

    Klem Helle

    SvarSlett