Lises hjertegleder

Hobby, interiør, foto, hytta, hjertegleder, blomster, gamle ting,
dyrene mine: Ronja -yorkshireterrier/chinese chrested power puff og Mille - nydelig skogskatt.




26.06.2011

Nydelige margeritter i zink kasse ♥ og min egen signatur ♥

Heldige meg fikk denne skjønne gaven av min svigerinne og datter 
Tusen takk, snille dere...
Blomster er noe av det vakreste jeg vet...
Jeg har ønsket meg egen signatur på bloggen min lenge, men er ikke veldig "skolert" på data.
Det meste er selvlært, men så kom jeg over er blogg med mye hjelp og mange tips
bl.a. signatur.
Bloggen heter :Noe på hjertet.
kan du gå inn og finne nyttig hjelp .
Kanskje du også ønsker din egen signatur??

Klem

2 kommentarer:

  1. Tror jammen det var der jeg også fant hjelp til å lage min signatur:)) Jeg sa jo til deg at det var en jeg ikke husket helt navnet på:))
    Så fin gave du har fått. Det varmer alltid med sånt:) Glemte forresten å takke deg masse for det fine kortet jeg fikk i posten fra deg her om dagen:)Har lest det om og om igjen:)
    Så håper jeg du får en fin dag:)
    Både jeg og Siv Irene er forkjøla, så vi skal bare slappe av innimellom foringen av kattungene:)
    Stooooor klem fra meg til deg !!! Låvv ju :)))

    SvarSlett