Lises hjertegleder

Hobby, interiør, foto, hytta, hjertegleder, blomster, gamle ting,
dyrene mine: Ronja -yorkshireterrier/chinese chrested power puff og Mille - nydelig skogskatt.




08.05.2011

Uteplassen vår :)

Vår deilige uteplass, har fått et nytt strøk med maling og terassebeis, i gråtoner.
Nå mangler bare hagemøblene........
 å jeg ønsket meg en sofagruppe,

og med en mann i huset som
kan få til det meste, og sofa
puter som var byttet ut, på loftet,
da var saken klar :

Home made :)

Far i heimen snekret, og mor sydde
puter,-







Og dette ble resultatet av det gode samarbeid, å jeg er bare SÅÅ fornøyd !!!!



Stoff til putene, er kjøpt på
Stoff og Stil.
(lange inner-puter er også kjøpt der)




Så nå er det bare å nyte livet
på terrassen :))









-mange gode puter--


-klare for "prøving"-
































-og "snekkeren" kunne ta en
 fortjent hvil etter
 arbeidet.:)




Etterhvert skal det plantes og pyntes mer, men som regel kommer det ei
frostnatt i mai,,
så foreløpig er det bare stemor
her........

Ønsker alle ei strålende uke, som vi snart går inn i.
Klem Anne Lise:-)

4 kommentarer:

  1. Nydelig, for en lekker uteplass!
    Så flinke dere er begge to!
    Ønsker deg også en strålende uke.
    Klem

    SvarSlett
  2. Ja, sånn kan det også gjøres.
    Flotteste uteplassen!
    Hva vi kan få til med samarbeid.
    Nå skal jeg ut og jobbe litt.
    Min mann var ikke før kommet hjem før han måtte avgårde på kurs og kommer ikke hjem før torsdag kveld. Jeg får gjøre det JEG orker så tar han det som er tyngre når han kommer hjem :)
    Ha en fin dag.
    Klem fra Ingunn :)

    SvarSlett
  3. fantastisk! Så flinke dere er, her kan jeg tenke meg at det blir mange koselige stunder. For et utrolig flott service du har i innlegget i nib utfordringen. Kos deg. Klem

    SvarSlett
  4. Så koselig krok! Tenker dere får mange hyggelige øyeblikk der i sommer!
    Klem

    SvarSlett