Lises hjertegleder

Hobby, interiør, foto, hytta, hjertegleder, blomster, gamle ting,
dyrene mine: Ronja -yorkshireterrier/chinese chrested power puff og Mille - nydelig skogskatt.




02.05.2011

Litt nytt .....

En handletur med ei veninne, resulterte i bl.a. to nye kurver.
Jeg skulle ikke ha noe, men det er som regel da man kommer over noe,å disse måtte jeg bare ha:)




passet perfekt til oppbevaring av
garn, og blader...










t.o.m. far i heimen syns det var kjekt med
ny bladkurv,
(selv om det kanskje ikke akkurat var
hans blader jeg hadde tenkt på. ....hm....)

(smiler)

















men det er jo tross alt VÅRT hjem ikke bare MITT,-
- og det er jeg glad for..<3
Ta vare på dagen, og hverandre...
Klem Anne Lise:)

4 kommentarer:

  1. De var kjempefine kurver. Det er som regel når man ikke skal ha noe at man finner en hel del. Ja, det er ikke alltid det går som man planlegger:O) men de må jo få noe av og til de også. Kos dere med kurvene.Klem

    SvarSlett
  2. Kjempesøte kurver!

    Tusen tusen takk for den utrolig koselige gaven som dukka opp på lørdag:) Sjarmerende innpakket og mange fantastiske gaver inni! Det gav meg en skikkelig oppmuntring mens jeg satt hele dagen og gjorde oppgave i studiet jeg tar, så det gav meg et oppløft!

    Varm klem fra Helle

    SvarSlett
  3. Nydelige kurver:) Typisk det å finne noe når en egentlig ikke skal ha noe.
    ha en fin uke.
    klem fra marilyn

    SvarSlett
  4. Nydelige kurver du har kjøpt!
    Ønsker deg en fin maiuke.
    Klem

    SvarSlett