Lises hjertegleder

Hobby, interiør, foto, hytta, hjertegleder, blomster, gamle ting,
dyrene mine: Ronja -yorkshireterrier/chinese chrested power puff og Mille - nydelig skogskatt.




01.04.2011

Vårsko :)



Fant disse skolettene i Danmark,
og var bare nødt til å kjøpe de !!!
Jeg falt helt for de, og heldigvis var de ikke veldig dyre heller :)

Så er det alltid gøy med det en finner
andre steder enn her hjemme også da....

Lucky me......

(- har "litt" skodilla sier de som bor sammen med meg, he he. og det er nok sant !)

- men  mor er mega fornøyd!!!!




GOD HELG :))

Klem Anne Lise.

3 kommentarer:

  1. Skjønner godt du måtte ha de
    Lekre rett og slett
    Er veldig glad i kilehæl jeg også
    God helg til deg

    SvarSlett
  2. Kjempefine sko altså!!!!! Akkurat sånne kunne jeg også hatt:))) Heldige du:)
    Klem

    SvarSlett
  3. De var fine.
    Ha en fin kveld. :)

    SvarSlett