Lises hjertegleder

Hobby, interiør, foto, hytta, hjertegleder, blomster, gamle ting,
dyrene mine: Ronja -yorkshireterrier/chinese chrested power puff og Mille - nydelig skogskatt.




07.04.2011

Se hva jeg har fått

Dette skjønne påskeegget fikk jeg av ei veninne,-
fylt med deilige godsaker,

nam.....















Vi var en tur på hytta vår,så innholdet i egget ble fortært :-)
men nå står det klart til nytt påfyll
til påske...

mmmm...









-å jeg gleder meg masse til noen fridager sammen med familien min-

å jeg har forberedt meg godt !!









Skal vise det i et seinere innlegg.

Kos dere :)
Klem Anne Lise.

3 kommentarer:

  1. Hei! Jeg kom over bloggen og legger meg som følger, for her så det ut til å være mye fint.
    Så koselig å få et sånn fint påske egg med godteri inni. klem

    SvarSlett
  2. Nam nam....Heldiggris.
    Det spørs om det blir noe påskeegg på meg i år ;)
    Påskesnop og kryssord.
    Jeg gleder meg !
    Klem fra Ingunn :)

    SvarSlett
  3. Okei, et sånn et vil jeg også ha!!!! Tror jeg skal få Svein til å kjøpe med noe godt hjem etter jobb i dag:))) Dette så jo bare for fristende ut, enda jeg hadde tenkt å bli så flink og ikke spise så mye sånt.Men der ødela du det med det fine bildet ditt;) Håper du får en flott helg, kjære søster:)
    Glad i deg
    Klem May Brit

    SvarSlett