Lises hjertegleder

Hobby, interiør, foto, hytta, hjertegleder, blomster, gamle ting,
dyrene mine: Ronja -yorkshireterrier/chinese chrested power puff og Mille - nydelig skogskatt.




11.04.2011

" Jeg velger meg April...."

Et sikkert vårtegn er det når krokusene titter opp av jorda.:)
- og bjørka sprer pollen,til glede for noen, og mindre glede for andre, som f.eks. yngstemann hos meg som
har pollen allergi.....(og som en masse andre også har :(


-apropos bjørk:
-nydelig å lage kvist-hjerte av, og det er da hengebjørk som
 er enklest å benytte, fordi den er mykere i grenene enn
  vanlig bjørk..




 Dørskiltet har eldstemann laget på skolen for noen år siden.
 Koselig å bruke tingene som guttene har laget, syns jeg.


 Det er ekte hjerteglede :)







Klem Anne Lise.

7 kommentarer:

  1. Gode vårbilete!! Ikkje kjekt med allergi, men finst heldigvis mange måtar å halde den i sjakk på! Ha ei god veke vidare:)

    SvarSlett
  2. hærlig når man ser våren knoppe seg og sprette fram der man går :-)

    Ønsker deg en fortsatt fin uke
    Klem :-)

    SvarSlett
  3. Ja , sikre vårtegn over alt nå :-)

    Skiltet var jo bare superlekkert.. Finnes ikke maken noen plass, og det er jo også med og gjøre det ekstra spesielt...

    Ha en glimrende dag..

    Klem klem Birte

    SvarSlett
  4. Nydelige vårbilder du viser!
    Uff ja,ikke like greit med vår for alle,tenker da på de som er plaget med pollen..
    Flott skilt gutten din har laget!
    Veldig kjekt med tingene barna lager.
    For en glede å få sånn en fin bukett som vist under !!
    Ønsker deg en fin dag!
    Klem Anne

    SvarSlett
  5. Så flotte vårbilder du viser. :)
    Går å ser etter de første vårblomstene om dagen, tror nok det ikke er lenge før de titter frem her også.
    Ha en fin dag! :)

    SvarSlett
  6. Gult er kult! Her skinner sola og snøen smelter..Hadde første sykkeltur igår, føltes helt topp!!! Klem

    SvarSlett
  7. Åh, våren er så fantastisk!

    Takk for hyggelig besøk på bloggen min, for at du vil være med på påskelotteriet mitt og for at du vil følge bloggen min - det setter jeg pris på!

    SvarSlett